Water show: California adventure

Detta var nog det bästa med hela trippen till Disney land och California adventure i söndags kväll.
Detta är alltså en vatten show vid namn "World of Colors" som visas varje kväll på California adventure.
Helt faktastiskt med projektioner (filmer) på vattnet och vatten strålar som sköt säkert 60 m upp i luften och skiftade färg.  Jag och Ayano var så lyckligt lottade att vi fick komma in, trotts att alla fastpass'en var slut, så att vi fick stå nere vid vattnet= först parkett!
Tack till de snälla vakterna som ordnade detta åt oss! ^^
I vilket fall, ta er en titt på filmerna jag spelade in här under. Det kommer ni inte att ångra.
 
 (Intro+ Lilla sjöjungfrun)
(Aladdin)
(Andens "Du har aldrig haft en vän som jag")
(Brave, denna var jättehäftig!)
(Denna spelade jag in när vi stod längre ifrån, men var också min absoluta favorit under hela showen. Titta bara vilken teknik som ligger bakom alla projektioner och hur högt vatten strålarna går!)
(Och så har vi en liten snutt från La Grand Finale)
Som ni hörde så var både jag och Ayano väldigt exalterade, men det var verkligen helt otroligt att uppleva first hand! Hoppas ni tyckte det var roligt att se med :)
Btw, på tala om inlägget innan så gillade Neil alla mina scener och tyckte jag kunde välja vilken jag helst ville arbeta på. Tummen upp!

Kommentarer
Pappa säger:

Häftigt Mikaela, kul också att du kunde välja vad du ville, vad blir det för något du ska framföra?

Svar: Jag tror det blir The Duchess eftersom jag får bestämma själv :) Annars har jag också en scen ur Seven Pounds som jag funderar på.
Mikaela

2012-09-29 | 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback