Six Flags: Magic Mountain

Åååååh!!! Så roligt jag haft i helgen. Så Himla SKÖNT att få ta en pause från alla läxor!
Åkte till Six Flags igår (söndag) med Hanna och Danni för att fira min födelsedag
och det var verkligen exakt vad jag behövde.
Att bara få vistas i gott sällskap, skrika och skratta lite. 
Eller ja.. lite och lite.
Har definitivt inte skriket så mycket som igår på sistone.. och att få arbeta skrattmusklerna hela dagen gjorde mig mer avslappnad än ngt annat.
Säger dock bara än sak:
Berg och dalbanorna där är GALNA!
BAT-SHIT CRAZY!
....but I'm lovin it!
Nu är det inte länge kvar till min födelsedag. Tror faktiskt ni redan börjat fira den i Sverige^^
21 år 11/9/12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback