Retreating to my calm space

Ja min hjärna håller på att explodera. En av anledningarna till att jag tycker att en blandning mellan fysiskt och mentalt arbete alltid vinner. Just nu har jag så mycket läxa att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv, men lugn bara lugn, är inte kallad superwomen för intet. Detta betyder dock dessvärre att jag även har och kommer spendera mycket av min helg med läxa, läxa och åter igen läxa. 
Har lust att bara förvinna in i min lugna vrå, vilket jag gjorde i går morse, och bara ta det lugnt och göra lite Yoga. Men faktum är att jag redan tagit det riktigt lugnt idag, även om jag varit väldigt nyttig också, vilket får mig att känna att jag borde påbörja ännu ett skolarbete för att underbelasta resten av veckan before I call it a day.
Natsuki tänkte bjuda mig, Chrisie och Jan på japansk middag ikväll förresten. Tror det står någon form av nudlar på menyn ^^
 
Älskar denna låt! Hittade den häromdagen när jag letade efter "Orientalisk dans musik".
Inte riktigt vad jag letat efter men otroligt glad att jag hittade den. Visst är den otroligt vacker och rogivande så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback