Haunted Halloween sports

(Klicka på bilden för att komma till hemsidan)
Förresten, hit ska alltså jag, Natsuki, Hanna och David ikväll, eftersom jag fått gratisbiljetter av min pojkvän Daniel som ska jobba där som guide under Halloween. I vanliga fall är detta en helt vanlig Paint Ball park, men under Halloween farvandlas även denna, som så många andra platser här, till en läskigare version av sig själv.
Så ikväll blir det att gå igenom Scare zoons och Horror mazes där du faktiskt får Skjuta monstren!
Yeap, detta ska indeed bli intressant.

Kommentarer
Pappa säger:

Hej, hur var det, träffade du några monster (med färg)? :)

Svar: Det var jättekul!! :D Ska lägga ut lite bilder senare. Och ja, jag träffade ett fler tal monster ;) Himla kul!
Mikaela

2012-09-30 | 23:41:43
william säger:

vad roligt:D

Svar: Jo tack! :D ska lägga ut bilder från det nu :)
Mikaela

2012-10-01 | 19:37:47
Bloggadress: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback