År av värdighet

Vaknade i morse med en mysig känsla djupt nere i magen och med en låt jag inte hört på flera år, spelandes i mit huvud.
 Tror min höst själ börjat göra sig hörd. Det var nämligen det som återfanns i mina tankar när jag vaknade upp. Mysigt inspirarad med en lugn nostalgi, som fick mig att gå igenom alla gamla blogg inlägg sen två år tillbaka (började alltså vid hösten 2010). Och Gud så mycket intressant jag hittade må jag säga! Helt otroligt hur mycket jag lyckats ådstadkomma under denna korta tid. Så ni som läser min blogg, var god och ta er en titt (Framför ALLT höst månaderna under 2010 och kanske slutet av våren 2011) då var jag som mest kreativ och roande. Har skrivit mycket bra/intressant och lagt ut mycket roliga bilder och videos (självgjorda eller hittade) under den perioden.
Önskar att jag kunde tillvärka lika mycket fint nu som jag gjorde då. Tyvärr är det lite svårt när jag inte har tillgång till bra photoprogram och annan programvara här i USA. Tror det kan vara ngt att önska sig i julklapp när jag kommer hem för att besöka Sverige till jul.
I vilket fall, ta er en titt och njut, det gjorde jag ; )
Jag och Daniel fann dessa underbara krabater på skolområdet i veckan.
Koyfiskar ^^
Är det inte riktigt härligt höstglada så säg?
Over and out.

Kommentarer
Mamma säger:

Höstlugnet är här också. Härligt! Kram.

Svar: Ja, jag är nog fortfarande inställd på svenska årstider tror jag :)
Mikela

2012-09-21 | 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback