21 år på Jorden.

Ja, som titeln säger. Nu har jag alltså vandrat i 21 år på jorden och jag kunde inte vara stoltare över vart jag tagit mig.
... framför allt eftersom jag nu kan göra Exakt vad jag vill i vilket land jag vill ;)
... eller ja, förutom at råna och mörda, men ni fattar principen.
Jag är accepterad som vuxen över allt, och farmför allt i detta land jag befinner mig i nu!! Finally...
Tack så mycket för alla gratulationer!
Har fått mer av dem än beräknat idag till all ära och snart ska det dessutom firas med Chris, Jan och Jennifer som har tagit på sig att laga födelsedags-middag till mig. ^^
Väldigt uppskattat från min sida, eftersom jag inte förväntat mig något sådant.
Och sedan ska jag hitta på något med Hanna, David, pojkvännen (Danni) och vår vän Josh.
... Kan det hända att vi går ut på krogen kanske?
Känner mig som 18 igen. Hihi.
Men som sagt, tack så mycket för alla fina gratulationer. 
Har haft en jättelugn dag med endast 1 lektion och ett quiz att göra :)
Puss på er och hoppas ni har det bara bra!
ps. har inte direkt varit något tal här idag om 11 september (ganska skönt med tanke på att jag behinner mig i USA), men har dock sett Americanska flaggan uppsatt utanför husen. Tydligen boys scouts som varit runt och satt upp dem. ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback