Då var det över...

Nu har vi alltså haft två helger av intensiva 3 timmars föreställningar och nu är alltså Bronze star över.
Känns både bra och melankoliskt. Bra för att jag nu äntligen har lite fritid och kan leva normalt igen, men melankoliskt eftersom det verkligen varit en once in a lifetime experience. 
Dock får vi nu hålla tummarna för att vi tar oss in i KCACTF (Kennedy Center American Collage Theatre Festival).
Hade dommare från denna tävling och tittade i helgen.
Blev otroligt glad då de hade mycket bra att säga om de scener som jag korreograferat och även om mitt skådespel. Tydligen blinkade jag aldrig under min scen som väldigt creepy Hippi i Carls fantasi, där jag återspeglar den "lilla djävulen på axeln" och anklagar och hånar honom för traumatiska upplevelser i det förflutna.
Så nu återstår det bara att se.
Efter sista föreställningen. Shaun (Carl's mom), Jag (Vietnamese prostitute/Hippi/Ensamble/Koreograf), Ruben (Soldier Jesus O'reily), Cherie Brown (Producer)
En bild av mig och mina tjejer från Tech week.
Hade egentligen tänkt att skriva ett lite annorlunda inlägg idag, men min kamera är ute på vift så det får bli en annan gång!
Happy Thanks Giving!
 

Kommentarer
Pappa säger:

Härligt Mikaela, skulle varit kul att vara där och titta :)

Svar: Jag vet, hade varit jattekul att ha er dar! Men later som om vi eventuellt kan fa en video av det hela, sa ni kanske kan fa se anda :)
Mikaela

2012-11-23 | 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback