6 månader

Ja. Kanske lite fånigt att fira, men också det längsta
förhållandet jag varit i. Och som Danni varit i, så nu blir det faktiskt av att fira!!
Så det jag vet om i morgon (idag 11 Maj) är att Danni kommer att hämta upp mig runt 9-10 tiden och sedan tar vi bussen från Montclaire till LA. Vad vi ska göra i LA har jag ingen aning om, men låter som om det blir lite sightseeing! ... Låter som om pojken min har nån överraskning på gång.
Och från vad han sagt låter det även som om det blir bio och (vilket jag redan räknat med att vi skulle göra) gå ut och äta middag. Låter dessutom som om det kommer finnas lite annat smått ch gott på menyn imorgon, så vi får helt enkelt se och ta dagen som den kommer.
Men en trevlig dag kan vi nog räkna med i a f! :)
Detta tog jag kort av idag.. igår (torsdag) på skolan. Passande inte sant? :)

Kommentarer
Pappa säger:

Vad kul Mikaela! Vi har också firat, Patrick fyller 50 så vi har varit hos honom. Kram från oss alla

2012-05-12 | 23:47:55
baka (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧* säger:

Gu vad härligt, Mikka:) Grattis elelr något hahah! <3 Kramo, saknar sönder dig!!



/My

2012-05-13 | 23:49:20
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback