US ground

Är alltså tillbaka på Amerikansk mark sen i Måndags.
Varit väldigt kontsigt jetlegad sen dess... typ magknip och grejer. ..undrar om dte beror på flygplansmaten.
But it's all better now ^^
Danni kom och hämtade mig på LAX international när jag anlände. Dock fick han vänta en timme extra då det var mega lång kö till säkerhetskontrollen.
Men han var inte den enda glada överraskningen jag upptäckte vid min ankomst.
Kanska lite tråkigt att prata om väder, but man was I stoked about the spring weather they have here!
Dessutom hade Danni bokat rum på en av de äldsta hotellen i LA, så där däckade vi kl 21.00 Amerikansk tid. (vaknade dock upp vid 3.00 och kollade på Red Ridinghood, för att sedan somna om)
Dagen därpå hade vi picknick i LA ^^
Och dagen avstulades med att jag kom hem och fick träffa mina värdföräldrar på Sierra View Drive.
Gårdagen spenderade jag med att göra en massa ärenden.
Fixade pengar till mitt T-mobile kort och återupprättade min internetbank på Wellsfargo.
Sen for jag och storhandlade (... så nu klarar jag nog lunchen månaden ut.. eftersom endast frukost och middag ingår i hyran... som jag även den betalade igår)
Var halvt i extas då jag hittade osötad/100%ig Kakao igår. Not something that happens everyday, så mkt socker som det mesta innehåller här.
Håller dessutom på att försöka samla på mig lite olika recept, så att det blir lättare att handla framöver.
Bidra gärna med tips.
Jaha, det var väl det mesta. Ikväll ska jag träffa Danni och Nick en sväng. Sen tänkte jag och Danni ha filmkväll... funderar på att pracka på honom Vampire Diaries, höhö. Skulle även vara en idé att åka och hika lite imorgon. Helt underbart väder.
Sista skymten av Sverige. 7 på morgonen.
California.
"Caffee bean"
Min älskling
Okey, well I guess I'll keep you all posted!

Kommentarer
p a u l i n e - fotoblogg ♥ säger:

SV; Tack så jättemycket! Vad kul, själv fotar jag egentligen med en nikon d40/d3100, men denna analoga gillar jag mest att fånga på bild. :)

2012-02-03 | 06:39:53
Bloggadress: http://palosfoto.blogg.se/
Sofia - Uddevallas största modeblogg! säger:

Ha en trevlig helg :D

2012-02-03 | 15:26:44
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
anneli säger:

sooo cute !

2012-02-08 | 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback