Route 66

Nu är det alltså bara 2 dagar kvar tills skolan börjar igen. På onsdag har jag min första lektion i SPCH 103(Debate and Argumentation) och Acting for the Camera. Blir intressant att se vad det blir, och sen har jag min audition för Sweeney Todd på Torsdag. Smått nervös men tror ändå det kommer att gå bra. Så nu håller vi tummarna att jag får rollen som Ms Lovett eller the crazy barber's whife.
Har glada nyheter! Ser än så länge ut som om jag kommer kunna hålla mig till min budget som jag gjort upp! Har än så länge hållt mig förvånansvärt bra till den, men håller verkligen koll på varje cent jag lägger ut.
Jaja, annars så har jag väl mest spenderat min tid med Hanna eller Danni med co, på senaste.
Ha det bra så länge.
Här är lite bilder från mitt busstop!
(Did I mention that I take the bus down Route 66 every day?)
(slänger in en bild på min vän Hiromi från förra veckan då jag tog dessa bilder)

Kommentarer
Pappa säger:

Hej, vi håller tummarna för dig på audition!!!

2012-02-21 | 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback