Sweet 20's! <3

Fyller alltså 20 idag! :D
Tack för alla gratulationer och ja, jag har haft en jättebra dag. Över förväntan! Hunnit prata och umgåtts med nära och kära och haft en massa mys in general hela dagen.
Men mest rörd blev jag nog över hur fint Ayano ordnade för mig idag.
Vi for och åt på en jättemysig Italiensk restaurang som hon ville visa mig, betalade maten, gav mig jättefin present + att hon beställde in en tårt bit!
Blev så förvånad och rörd att jag seriöst var på väg att gråta. Otroligt fin gest! Made my day.
(Visst var det fint? :) )
Tack, tack, tack åter igen för alla gratulationer! Saknar er alla och jag hoppas ni haft en lika fin dag som jag!

Kommentarer
Pappa säger:

Åhh vad mysigt, härliga vänner du har!!!

2011-09-12 | 19:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback