Hey! I put some new shorts on and suddenly everything seems right

Tack gud ja vilken bra dag!
Roliga lektioner hela dagen + att jag och Kevin gick till en av musikrummen och hade ett litet jam + att vi hade asroligt labb idag på "tech for thatre...". Fick lära oss hur ett ljusbord fungerar (alltså därifrån man sköter hela ljusshowen, med rörligt ljus, färg, form etc!)
Plus att det kändes för *Biiiip* bra på baletten idag!
Tack gud att jag streacha för någon dag sen, cause it helped... alot!
Plus att jag fick inviga mina nya dansshorts och min nya tröja :)
Hörlurarna fick jag av Yodo i födelsedagspresent.....
.... dock har han och jag bråkat, så jag vet inte riktigt vad som händer nu...
den som lever får se.
Blev ingen LA county Fair igår, så blir nog på lördag. Och på söndag verkar det som att jag ska på boxningsmatch med Dominic och efter det på konsert eftersom min vän Danni och hans band ska spela (ska kanske dessutom agera dansare för deras framträdande... beroende på vilken tid jag tar mig ifrån boxningsmatchen)
Hoppas ni har det bra!!
Har laddat in ny musik på min mobil, så om ni har några bra låtar på lager känn er välkomna att dela med er!

Kommentarer
Jossan säger:

Oj, jag har ju fortfarande inte skickat skivan. Den kommer, j'en jure! Har du tid att skypa nån dag? :) Jag fattar att du har fullt upp men du kanske kan klämma in fem min med mig i helgen? Skulle vara kul att prata lite med dig. Ha det super!<3

Btw. jag antar att du inte såg på Vampire Diaries igår?

2011-09-16 | 09:24:04
Bloggadress: http://finebyjoe.blogg.se/
Pappa säger:

Oj vad ni håller igång, och kul verkar det vara :) ...



Hoppas vi kan höras i helgen

2011-09-16 | 20:24:55
Hanna säger:

Hey! I need an update now or otherwise I'll go MAD!



:) Saknar dig ju <3

2011-09-20 | 03:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback