Grace Eeyae

I got the part!!!!!! :D
eller i a f en roll i The sound of music musikalen de ska sätta på Citrus (efter som jag inte sökte någon speciell roll)
Så, jaaa, otroligt bra start på dagen! Alla tummar upp!
Ska spela en nunna, haha, som heter Grace Eeyae om jag minns det korrekt :)
Kändes även roligare på Jazzen denna gång, kändes som att jag hade bättre flöde och som att det lossnade lite mer, men behöver fortfarande öva på min teknik.
Annars så har jag planerat inför imorgon då jag, Kana (+ henne kille), Ayano och Hiromi ska åka till The Art Museum i Los Angeles county, för att titta på Tim Burton utställningen de har där. Sen ska vi nog åka och ta en titt på lilla tokyo eller chinatown också. Blir lite minifirande av min födelsedag :)
Har umgåtts en hel del med Yodo på senaste också. Härlig person, även om vi har rätt svårt att kommunicera från time to time :)

Trackback