The sound of Music over and out!

Sa forra helgen gick alltsa Sound of music av stapeln!
Var valdigt roligt, men samtidigt valdigt skont nar det var over.
Nu har jag bara 2 produktioner att noja over.
Vi fick i alla fall jattebra respons! Staende ovationer!
Fredagen hade vi premiar och sondagen hade vi fullt hus, men mit favorit framtradande maste anda varit under lordagen. Da kom hela min vardfamilj (Chris, Jan, Jennifer, Ayano och Natzuki + Yodo) och sag oss upptrada!
Fick pa kopet dessutom 2 jattefina blommbucketter som fortfarande star i blom pa mitt nattduksbord.
Forlat att jag varit sa dalig pa att updatera senaste veckan, men det ar verkligen jattemycket pa gang!
Bade administratia och roliga saker (med Halloween helgen that's been and all).
Men ska se till att sela med mig mer av det den kommande veckan!

 



Hoppas ni har det bra i a f och ska forsoka uppdatera mer!
Puss och kram!


Trackback