Thanks Giving

...2 dagar i efterskott.
Så i Torsdags firade vi alltså Thanksgiving och igår var det Black friday!
Båda två blev storartade dagar.
Thanksgiving firade jag med Jan and Chris, deras dotter Jennifer, sonen Kevin, hans fru Destiny, deras 4 månader gamla son Levi och Natsuki och Ayano.
Under hela förmiddagen gick jag och väntade på att hjälpa till med ngt (visade sig dock att jag inte behövdes, men hjälpte i a f till att olja trämöblerna i Onsdags och städa)
Så istället gjorde jag klart lite läxa, tog tillfället i akt att göra mig lite fin och sen såg vi på The Thanksgiving Parade utanför Macy's i New York.
(Levi and Chris)
 
Danni kom förbi en liten sväng också starx innan vi skulle äta ^^ Men sen var han tvungen att skynda iväg då han hade 3 olika thanksgiving bjudningar to attend to. Och även vi hade en stor festmåltid att ta itu med..
... kommer inte ens ihåg sist jag åt så mycket!
 
Mmm, mm, mmmm!!
Gud vad trevligt vi hade! Satt och åt i flera timmar.
Och var så kul att träffa Ayano igen, har inte träffat henne på evigheter!!
Hon, jag och Natsuki smög iväg och skrev ett tack brev till Chris and Jan (det var ju trotts allt Thanksgiving)
Sen åkte alla hem, förutom Ayano, och Natsuki åkte för att kampa utanför affärerna inför Black friday (då alla affärer har jättestor rea!!) Och Danni kom tillbaka! Jan gjorde turkiskt te och vi såg Sherlock Holmes.
Verkligen otroligt trevlig och mysig dag!
Kändes typ lite som julafton..
Igår (fredag) mötte jag upp med Michell och Michelle (Stora Michelle= min kompis från The sound of Music och Lilla Michelle= Stora Michelles kompis) och vi åte för att shoppa under Black friday. Började bland annat vår runda med att ta en sväng runt IKEA!
Så nu har jag i princip gjort de flesta av mina julklappsköp, vilket gör att jag kan stressa mindre över det.
Martina och Josefin, lär skicka lite bilder till er av mina köp så vi kan komma överens om vi ska splitta eller inte!
(Vi väntar på Lilla Michelle utanför toaletten i West Covina mall)
 
Tror detta var allt för denna gång!
Happy Thanksgiving and blessed be all of you!
 
 

Trackback