Lykke Li och lite annat smått och gott jag haft för mig.

Här är lite videos från Lykke Li konserten förra måndagen. Gjorde även en video då jag fick hennes autograf! (Se 3:e videon)
I helgen har jag bara tagit det lugnt! Mina första lediga dagar på 3 veckor. Så hängde med Danni i lördags, såg "The hot chick" på Tv och gick på promenad i en jättefin park, inte så långt från hans hus.
Sen for vi hem till mig, Kana kom över och jag gjorde Chili con carne till oss. M-m-mm! Lärde Danni att tycka om bönor via det! ;)
Efter det for vi på en art show i Pomona. Gick i lite affärer och gallerier. Natsuki (se bilder) följde också med ^^
Vit-gröna tröjan är ett fynd från den rundan!
Sen blev det girls night hemma, med popcorn och grönt te. Vi såg filmen Chicago, för Natsuki hade inte sett den.... nog för att hon inte såg så mkt mer igår kväll heller, då hon somnade bara några minuter in i filmen.
Men jag och Kana hade i a f trevligt! ^^
Dessutom väktes vi av nygräddade vofflor och bacon i morse!
Inte direkt dålig star på dagen.
Jaja, nu ska jag ta mig i kragen och göra lite mer läxa..
Planerar dessutom att försöka ta mig till "Breking Dawn" premiären imorgon in the Nokia live Theatre i LA :)
Wish me luck!

Trackback