Lykke Li konsert Pomona, USA

Okey, sa som sagt hade Danni son fodelsedag for nagon vecka sen.
I fodelsedagspresent gav jag honom en sa kallad "best-friends day", vilket innebar att han fick valja ett valfritt event han ville ga pa, som jag sedan betalar for.
Det rakar sa vara att han ar ett stort fan av valdigt mycket svenska ting.. (coincidence? I think not!)
Darfor ska vi ga och se Lykke Li ikvall i Pomono (en av hans favorit artister) kl 7.30 pm! :D

Nog for att ja sag henne hemma i Sverige pa Peace and love men, men :)
Hon ar for javligt bra live och aven en av mina kvinnliga favorit artister, sa inte mig emot!
Ser i vilket fall mycket fram emot det!
Och nu funkar min kamera igen, sa ska se till att ta bilder! ;)

Puss och kram!

 


Kommentarer
Jossan säger:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?! Jealous! :O Ta massa kort, och filma!

2011-11-08 | 09:36:53
Matilda säger:

Häftigt! Var ju en av artisterna jag såg på P&L;)

2011-11-09 | 09:42:16
Pappa säger:

Vart tog å ä ö vägen, visst har du svenskt tangentbord :)

2011-11-09 | 21:16:45
Mamma säger:

Roligt med en present som är rolig för givaren också. Ha det bra. Kram.

2011-11-09 | 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback