Helg and what not.

Så var och såg premiären av Beaking Dawn i natten till fredag, då den hade premiär på biograferna här. Jag tyckte den var awesome!!! Om dock en aning cheesey i början ;P Men levde ändå upp till förväntningarna ^^
I fredags förljde jag med Danni och hjälpte honom DJ:a (eller ja, jag agerade snarare dansare) på en 40 års/överraskingsfest som en av författarna vi arbetat med, hjälpte till att arrangera.
Dessutom hade han och hans band TROG spelning på den superkända klubben "Whiskey A GoGo" i downtown LA, i lördags!!
Det var väldigt häftigt och de gjorde hyfsat bra ifrån sig, framför allt i slutet.
Igår tog jag det bara lugnt och satt faktiskt och hade filmkväll alldeles för mig själv, med te, brasa och filmen "A Midsummer nights dream". Den var Otroligt bra faktiskt. Gillade känslan över den^^ Framför allt då den var ganska lätsmällt och lätt att se även fast jag var trött.
Och idag har jag shoppat! Ny jacka, 2 långärmade och en jumpsuit + lite julklappar!
Väldigt nöjd!
Och förresten! Nu har det Verkligen börjat bli höst här! Typ oktoberväder.
Och ja... jag har ätit ett antal av dess under veckan ja.
 
Ja, ja det var väl en liten uppdattering i a f.
I veckan planerar jag på att ha en lugn vecka.. och på Torsdag är det Thanks Giving! :D
 

Trackback