"Breaking Dawn" premiär i LA! Nokia live Theatre!

Okey, så i förrigår var en av mina vildaste nätter här sedan jag kom hit och dessutom allra första gången jag gick på en riktigt premiär!
"Breaking Dawn" var som sagt filmen och premiären var så värd!
Tyvärr så kom vi dit lite sent, så jag hade inte möjligheten att se Kristen Stewart och Robert Pattinson up front.. Men såg i vilket fall Taylor Launtner strosa förbi där jag stod (se video!) och Nicki Reed gå Röda mattan!
De som jag inte hann se live, kunde jag i varje fall titta på via den gegantiska monitorn mitt på Nokia Live Theatre's yttervägg!
Och i övrigt så var hela stämningen otroligt häftig! En massa skrikande, gårtande, galna fans runt i kring, som definitivt blev helt galna när Taylor var där, samt när de gav ut fribiljetter för att se filmen inne på premiären. Unfortunately I was not one of them.. :(
MEN jag, Danni och Josh tog oss in på annat vis! ^^ Lyckades smita förbi första vakten påväg mot entrén. Väl där så gick vi igenom security och sedan trodde vi vi var inne. Dhum, dhum, dhum.. Då kom biljettrivaren!
Gjorde ett tappert försök att flörta in oss (.... eftersom vi inte hade några biljetter)... viftade till och med lite diskret med mitt VISA kort. Tyvärr gick inte den räven i lyan ;P fanns tydligen säkerhetskameror överallt, så vakten ville inte ta risken. DOCK visade han oss i riktning mot var vi kanske fortfarande kunde köpa eller få biljetter.
Väl ute igen träffade vi på några glada Isläningar som precis försökt sig på samma sak som vi.. så vi började prata med dem och sedan gick vi och tog kort vid Röda mattan. Och efter det var tiden ute för att söka biljetter, då filmen redan satt igång. Ja, ja.. Ska se filmen imorgon (kl.00.00) eller på fredag på bio, when it has it first show at the cinema! :)
Och jag känner mig faktiskt riktigt nöjd redan, har ju faktiskt fått sett premiären, även om jag inte såg filmen.
Där har ni en liten snabb review av det hela! :)
Ha det bra så länge!

Trackback