To China with Love

Hej då Elin Hanna Olivia Lundgren!
You will be missed like hell, tror seriöst aldrig att jag gråtit vid ett avsked förut..
...dock var det sadly något som snarare din familj fick bära vittne till!
Awkwaaaard!
Höhö...
Nä men nu ska du verkligen se till att leva livet! ^^D
Du kan ju börja med att genomföra den första utmaningen jag skrev i ditt brev ;)
Hoppas även att du får en trevlig och inte Allt för nervig flygresa......
... Cause lets just face it! The butterflies will be fluttering round' your belly!

China, you better watch out, cause Hanna's on her way!



Kommentarer
Anonym säger:

Hej, sweetie! Tänker på dig och hoppas du har det super, det har jag! Jag är jätteinspirerad och har/ska skapa en bok enkom för the big project with a capital M! ;) Jag veeeeet att det är minst 3 år kvar, men jag tänker börja experimentera... Nu är det ingen brådska (obvs, eftersom jag skriver detta i en blog-comment) men skulle du kunna skicka dina tankar/visioner för de scener du knopat på redan? Som sagt, ingen brådska, gör det när du har tid, och ha det awesome! Jag saknar dig redan :/ Du är en inspirerande kvinna, för du är ju som mig ;) :P Kram,

your friend xoxo

2011-01-23 | 21:52:34
Joe säger:

Mäh, mitt namn försvann... men du kanske gissade ;)

2011-01-23 | 21:53:28
Bloggadress: http://madebyj.blogg.se/
HananaChiana säger:

Åh, vad fint mikico! Nu sitter jag på ett internetcafe i Beijing ganska nära campus där jag bor och läser din blogg! Fortsätt skriv ofta så jag har ngt att läsa! Har skrivit klart ditt brev redan tredje dagen, enda problemet är att hitta en brevlåda och frimärken där det bara är tecken överallt.........Take care! Puss

2011-01-29 | 13:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback