Your song

...Är tydligen en av de mest populära bröllopslåtarna genom tiderna (actually, I'm not surprised!)
Annars är jag också väldigt förtjust i låten "Flaws and all" av Beyonce.
Och Nej, det är inte Bara för att hon
är en av mina favoritartister, utan för att jag faktsikt strongt gillar texten!
...(..lägger upp en video av den senare..)
I vilket fall, det är nu det smäller! På lördag är Zandras bröllop och alltså är det även dags för "magdanssurprisenumret", bluhhö, riktig tungvrickare!
Lite nervigt känns det väl, men kunde inte vara mer stolt över Zandra och tjejerna! Hela kombinationen satt verkligen som en schmeck i lördags då vi tränade med kläderna och allt, så är inte särskillt orolig :)
Något som jag dock nojar mig över är vad jag ska ha på mig :S
Har typ inte varit på bröllop på.......................
.... minns typ inte senast jag var på bröllop
.....?
Antar att kungliga bröllopet på tv inte räknas, , länge sen i a f!
Har bett min snygga och modekunniga kusin Gabbi om hjälp... har en klänning dock i reservplan om hennes ursnygga garderob inte skulle "passa" mig ... litterly! I'm a tiny little thing, what can I say?
Dock hoppas jag speciellt på en klänning som hon har. En lite toga-aktig sak i grått/silver!
Om den skulle funka så tror jag nojan skulle vara över, för tänkte ha en halvt inbakadfläta-aktig frisyr för att det ska funka till själva uppträdandet
And that really requires the right dress!

Litet (överdrivet) smakprov på vad jag hoppas på ..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback