Sky:pe

OKey, så Hanna Och Josefine, ni kan sluta tjata! Ett nytt Skypekonto har nu inrättats, med visningsbild och allt ;) Bara att adda.
Och jag vet, jag är värdelös på att skriva nu mera, but I just got to mush going on right now!
Men efter i veckan lugnar det ner sig :) Och då ska jag uppdatera mer om allt spännande jag faktiskt haft för mig!

Haft en jättemysig och Effektiv helg i a f. Hunnit få en massa jobb gjort och även träffat vännerna Tobias och Josefine (min kollega och danskompis,... börjar bli för många Josefin's vid det här laget för att hålla reda på)
Alltid lika trevligt! :)
SEn har jag och systrarna spenderat lite kvalitetstid med varandra. Blev middag, tavel målande med oljefärg, Freaky Friday och allmänt syskonsnack hemma hos Martina. Du är för söt föresten storsyrran, varma chokladen på morgonkvisten var väldigt uppskattat :)

Förövrigt hade jag och Josefine en major dancesession nu på eftermiddagen. Så en ny koreografi till streetdance-kidzen blev det...  och även en till oss ( till låten "The poition - Ludacris")
GUD vad jag har saknat att dansa så där! Upptäckte idag att jag kan göra ett move jag inte hade en aning om innan att jag kunde.. finns faktiskt med i denna video ;)
En liten danshälsning från mig:

Kommentarer
Anonym säger:

Lägg upp fler dansvideos, du äger! ^^

2011-02-07 | 01:09:30
Anonym säger:

BRA.



Fyfaan vad BALL du är ! Älskar din nya bloggdes. Och skitsnygg är du också. SKITSNYGG.



saknarre.

2011-02-07 | 04:59:37
Hannnnnnna säger:

Det andra inlägget är från mig. glömde namnet hehe ;P

2011-02-07 | 05:01:53
Lykke säger:

Vilken snygg layout du gjort Mikkis!!

2011-02-07 | 19:08:23
Bloggadress: http://lykkelundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback