För kärlekens skull

Glad alla hjärtans dag allesammans!
Så nu har jag alltså varit på bröllop, dansat magdans och haft :O-troligt kul!!
Och jag fick faktiskt även ha min önskade outfit! :D Smilyface's ON!!!¨
Men det får jag kanske lägga upp nån bild av senare,....

Anyhow, idag ska vi prisa kärleken... och vad kan då vara bättre än att ni faktiskt får se showen från själva bröllopet?
Cuase' lets just face it, finns det något vackrare än att se ett Par förena sin framtid med varandra i nöd och lust?
There was some serious (and not so very attractive) weeping and snoting from my behalf, vid vigseln kan jag ju bara säga! ehe-he

Men i varje fall, tänkte ta och dela med mig en bit av själva festen i a f!
Enjoy!!!!!!!!!!!!!




Jag tycker personligen det/den var fett kul i a f! :D
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback