The search for the Holy Grail

Pjhuuuu! Tror nästan inte jag orkar mer.
Har varit 39°C nu i jag vet inte hur många dagar!
... vilket reseulterat i att jag tog beslutet att hålla mig inom poolavsstånd idag.
(Solat, snorklat, läst, läst läst, simmat... insett att jag typ ser bättre i vatten utan vanliga simglasögon, simmat lite till)
I vilket fall hade jag en jättetrevlig kväll med Ayano i torsdags och när Jan kom hem hade vi ett riktigt awesome musikjam, including oldcountry/rock, reagge, gospel och Phantom of the Opera.
Fredagen spenderade jag med att först äta lunch med Sam på Applebee's!!!! Mm, mm, MM säger jag bara!
Sen for vi till Citrus och fixade våra student ID kort, samt så mötte jag upp med Kana och Hiromi för att fara "to the mal" (kan inte låta bli att tänka på Robin från "Himym" och hennes kanadensiska popkarriär så fort nån nämner det XD) i West Covina. Minns ej vad det hette, bara att jag bör ta buss 281 för att ta mig dit.
Men kul hade vi! Dock luktade hela varuhuset smörpopcorn, which was seriously driving me crazy! In a good way..
Sen när jag kom hem så blev det filmkväll med Jennifer, Jan och hans kompis Marcus.
Fullkomligt stor-älskar att de har samma humor som mig, så kvällen till ära blev dte "Monty Python and the search for the Holy Grail"!
(..detta var dock inte lunchen ;P)
(Mmmm underbara vatten :) hörde förresten från en säker källa att ni haft 18°c idag! Inte annat än att jag blir lite avundsjuk!)
Nä, nu ska jag nog ut och lägga mig och läsa en liten stund till.
Sir Bedevere:"How do you know she's a witch?"
Crowd:"She looks like oooone!"

Kommentarer
amanda säger:

Hahahah, dog när du skrev om Robins sång, haha :D Kul att höra av dig igår sötnos! Hörs snart igen hoppas jag :) Ha det så bra tills dess.

2011-08-28 | 10:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback