Santa Anita

Okey så igår så for jag och Ayano till ett köpcenter i Santa Anita.
And Woooaw, was that something extra!
Det hade f@* en karusell i mitten av hela köpcentret som var tillräckligt hög för att sticka upp en bit uppe på andra våningen... och då tog det ändå en stund att ta sig till mitten av köpcentret.
Men vi hade jättetrevligt! ^^ Gick mest runt och prata och kikade på grejer. Sen åt vi lunch och shoppade lite grann.
I slutänden var det nog mest jag som lyckades sälja in en massa grejer som Ayano köpte... som på Body Shop (vilket måste vara en av de bästa affärerna i världen. Totally win or win situation!) och den där vinröda klänningen jag hitta åt henne på Forever 21. She looked stunning! Själv blev det ett nytt telefonabonemang (finally) och ett halsband för 5$.
Men i det stora hela var det ett otroligt bra sätt att avsluta lovet på, för idag har jag mina 2 första klasser på Citrus College!
Break a leg!
Här är mitt nya nummer btw: 626-3737657

Trackback