Rainin' on my face

But in a good way. I natt var jag ute med tidningar och regnet öste bokstavligen ner! Men det var seriöst det mysigaste passet jag haft! Det var trotts regnet väldigt varmt ute och det var riktigt skönt med regnet mot ansiktet.. (gjorde att jag kände mig lite, observera lite, mera vaken)
I vilket fall, har fixat och donat med nya datorn och nya telefonen och allt administrativt shit! Har nu fått veta att jag kommer få reda på min värdfamilj nu på torsdag.. vilket är lite i sista sekunden, menmen.
Annars har jag även testat och trixat lite med nya webbcameran för att se så allt funkar inför framtida Skypningar! :D
Här har ni resultatet:
Och här är när jag upptäckt hur man fick högre upplösnnig!
Men nu ska jag iväg och käka middag!
Ps. observera hur lockigt mitt hår är! Effekten fukt har på mitt hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback