New York, New York!

Okey, har officialy insett att Delta Airlines sög!
Börjar stark med att vi åker iväg från flygplatsen, halvvägs upp i luften hör jag världens knall och eftersom jag sitter vid vingen ser jag vad som händer här nest..... VÄRLDENS eldmoln kommer ut ur ena motorn (!??? Whatta' F!!??) och flyget förbi mitt fönster.
Så vi åker direkt tillbaka till Arlanda och kollar upp problemet.... vilket tar 4 h...
Seeen bar det av. Väl framme så får jag veta att sista flighten till LA international Airport precis gått och att mitt plan bokats till 9.00 am imorrn..... vilket i sin tur innebär att jag måste upp 05.30 med taxi till flyget tomorra'.
Höjd punkten idag har dock varit att jag träffat ett helt gäng sköna människor, bland annat en svensk tjej bosatt i Vegas, mina flightgrannar kineserna bosatta i San Diego, Felic som jag delar rum med i natt och några till på det.
Vi bor alltså på holiday in för natten, fick skjuts hit och skjuts till flygplatsen i morgon som kompensation för förseningen.....
and actually.... it's not to shabby!
Riktigt fint hotellrum!
Men det tänker jag inte lägga upp nått från nu :)
Jaja, ska som sagt upp med tuppen i morgon, so guess I better get to bed.
 
 
 
 

Trackback