Lilla Italy

Var en av de första sakerna jag tänkte första gången jag såg Cali i dagslujset.
Växtligheten och naturen är påminner verkligen om italien!
Okey, så idag har jag och Hiromi varit och utforskat området runt skolan.
Vi har hittat några klädbutiker och second hand shoppar som vi formodligen kommer gå tillbaka till, sen har vi också checkat in matbutikerna.
"Fresh and easy" och "99 $ store" fick bäst poäng!
Köpte världens godaste smootie också, inte för att det är så superviktig information men.. it was good.
Har även lyckats få ut pengar nu! Finally, på Chase bank. Funderar på att byta till dem...
Tack för alla kommentarer btw! Läser dem ivrigt och hoppas ni har det bra där hemma!
Nu ska jag och Jan åka iväg och käka middag.... låter som att det blir asiatiskt! M m m!

Kommentarer
Amanda säger:

Gud vad fint det ser ut att vara! Här i Sveariket är det mulet och det kommer en skur då och då. Kan väl erkänna att jag minst sagt är AVIS på dig som får vistas bland den där naturen. Ha en underbar dag snygging så hörs vi mer snart! Vi måste boka en skypedate snarast :)

2011-08-18 | 08:55:05
Marcus säger:

Bilden i mitten..är det dödmans kista? :-P :-O

2011-08-18 | 09:05:36
Bloggadress: http://tokigamasen.se
Mamma o Pappa säger:

Ser väldigt mysigt ut, roligt att du visar så mycket bilder och skriver om vad som händer

2011-08-18 | 21:47:26
Kaho säger:

Vad kul!!! Jatte fin!

Alltsa du traffade nagra japanskana?? kulkul!!

saknar dig! KRAM

2011-08-19 | 21:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback