Huntington beach

Så bara för att uppdatera lite snabbt vad som har hänt:
Igår gjorde jag min "Math placement test" och det gick "way better then I expected!"
Sen träffade jag min mentor (?) Coe och vi gick igenom vilka kurser jag borde och vill ta till hösten och gjorde i princip ett schema för alla klasserna för att se så att det funka :)
12 units per termin är det vanliga.... jag läser 17.
Men det är av eget val! + att två av kurserna är dans och musik klasser, so it will be a piece of cake!
Hängde även en hel del me Yodo igår. Åkte till hans lägenhet och chilla (ligger jättenära Citrus) Fick träffa hans roomie och deras 2 katter.
Idag for vi i alla fall till Huntington beach (även om det från början var tänkt att vi skulle till the Bolsa Chica state beach), men det är i princip samma ställe så.
Det var kul... minst sagt! vi Grillade på stranden, spela vollyboll, bada (jä@*gt starka strömmar dock! Skulle testa dyka med vågen, men stula med att jag knappt tog mig "upp till ytan" och att bikini överdelen i princip for av), gick 4 miles (?) fram och tillbaka till Piren med Hiromi och Samuele :)
Gjorde cheerleading torn (Vilket ni kan se på FB) och vi dansade till mobilmusik i väntan på bussen.
Överlag en orehört fin dag ^^
 
 

Trackback