First day at school

Okey, så idag var alltså första dagen med lektioner! Nog för att jag snarare skulle kalla dem introduktioner men, men.
Träffade på en trevlig tjej innan min basic voice class 9.55, som heter Crystal. Cool huh? The name I mean.
Och efter introduktionen för Acting fundamentals I, träffade jag på två trevliga typer (från min klass) vid namn Jennifer and Dennis (?) som jag ska äta lunch med på onsdag ^^
Tror dock att jag ska byta från basic voice till intermidiate voice, för lät på läraren som att den skulle passa mig bättre. Så ska försöka hinna med introduktionen för den imorgon också.
Chemat annars för imorgon verkar vara ESL 101 engelska klass kl 9.55-11.00 (?). Sedan ett väldigt långt break och då tror jag att jag ska gå och prata med Coe om några klasser (upptäckte att det finns intermidiate modern dance! The part that sucks thouh is that it's during the same time as my ESL class) Funderar även på att ta klassen: Acting for the camera.
Annars så åt jag lunch idag med Kana och hennes vän Hisato i cafeterian, där de faktiskt serverar riktigt bra kost :)
Sen for vi till Starbucks, där vi hade ett väldigt långt och angenämnt samtal om skräckfilmer, vampyr serier och planer för ett pyjamas-party till helgen. Efter dte drog jag och handla lunch för de kommande dagarna/veckorna på Fresh and Easy + lite skolböcker på the 99 cent store. Thumbs up!
För övrigt så vill jag bara visa en väldigt härlig bild jag fick på min mobil av mina kära föräldrar, från ett 50-års/Rock&roll fest!
Ya digg, ya digg! ;D
Kan knappt skilja pappa från legenden!
Totally awesome!
Hoppas ni har det bra där hemma och att ni hade kul på festen!
Älskar er!

Kommentarer
Martina säger:

Hej! Du verkar ju ha det jattebra! Kanns skont! Ta hand om dig, jag alskar dig!

2011-08-30 | 18:59:21
Pappa säger:

Hej, hade inte väntat mig bilden som dök upp men den var ju tjusig, jag har mailat en på mamma också. Hoppas skolan och lärarna är bra.

2011-08-30 | 23:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback