Bilder från kaotisk flygresa/New York

Sååå om jag inte nämde det fick jag inte åka med flyget som planerat från JFK till LEX heller!
Börjar med att vi tar oss till flygplatsen så vi är där 6.00 am.
Checkar in bagaget √
Vänta på Felice vid security checken √
Bli förolämpad av kvinnlig säkergetsvakt √
Ger upp att vänta på Felice efter ca 1 h och går till gaten √
Där åt jag frukost och blev på glatt humör när jag tänkte att jag snart äntligen skulle få ta mig till LA...
... tror ni det blev så eller?
6 h senare satt jag finaly på planet och vi drog iväg.
Tur att jag hade en så trevlig stolsgranne att sitta och prata med, som fick mig på gott humör igen....
annars hade jag nog kommit fram som ett åskmoln.
Så tack Bobby Ellingwood för det, cause' it was kinda' what I needed at that point!
(Grönland?)
Holiday in

Trackback