Spelberoende

Nej! Jag vinner inga perngar.... sorgligt nog.
Utan denna gång går mitt spel beroende
under ett till synes ganska harmlöst namn
du kan återfinna på Facebook:
Sorority Life!

My Death sentence!!
Helt seriöst! Vilken normal människa Orkar
ens bry sig om att levla till level 20 (!) första
dagen man spelar ett nytt spel....
... Hahaha, well as freaky as it sounds, I kinda' did!
Dessutom är det världens tidsslösar fälla
för mig nu mera. Så här kan ett helt vanligt besök
på facebook bli för mig nu mera:
Kl:15.23. Tänker:
"Hmm, undrar om jag ska kolla Facebook som snabbast
innan jag börjar plugga körteorin"
kl: 15.27. Tänker:
"Äh, jag kan snabbköra lite sorority life innan jag loggar ut.
Men högst en kvart! Sen måste jag plugga teori om jag
ska hinna innan jag ska dra till Hanna".
kl: 17.13. Tänker:
"Oops, skulle inte jag ha varit hos Hanna nu?"
... Loggar ut.
Dessvärre är inte det här 1:a gången detta
beteende uppkommit.
Under min uppväxt har jag också byggt upp en besatthet
för spelet Harry Potter, The Sims, Kingdom hearts, Guitar Hero m.fl!
Thank God att jag aldrig började spela W.o.W!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback