You're so Loca girl!

Varit extremt effektiv idag! Dammsugat, städat toaletterna
och planerat järnet inför DanZa workshopen, that's coming up!
Så har satt ett pass till Marengue, Salsa och Orientaliskt/Magdans medan
jag rockat loss till nya låten "Loca" av Shakira.
She's seriously my godess on two legs!
Förespråkare för kaxiga tjejer, kvinnors sexualitet (utan att bli tacky) och
samtidigt moder Teresa herself! För er som inte visste det har hon sen flera år tillbaka
en organisation för att främja utsatta barn i Colombia vid namn "Barefoot Foundation"
Men nu ska jag dansa vidare... Som de tre små feerna i Tönrosa skulle säga:
"Ingen rast och ingen ro!"
(Om videon inte funkar finns låten även att återfinna    !)
Just nu känns det som sommar i mitt vardagsrum ^^

Kommentarer
Hanana säger:

Min fråga till dig blir då, hur många ben har gudinnor enligt dig ? ;P

2010-10-13 | 20:14:52
Mick säger:

Hahaha, good point! ;D Tänkte mer att "two legs" var = mänsklig, men det kanske inte riktigt framgick :)

2010-10-13 | 20:29:01
Bloggadress: http://mikico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback