Talkin' is overrated

Eller?
Skulle jag nog inte säga, nu när jag själv tappat rösten sen i Torsdagskväll.
It ain's no dance on roses kind of story!
Dock vaknade jag upp utvilad och glad i morse. Kände inte av förkylningen (förutom de faktum då att jag fortfarande inte kan få fram något annat än väsande viskningar) vilket kändes Extremt skönt!
Kanske jag kan få lite gjort i dag i a f. .... Kanskeeeee .. ta itu med disken... övningsköra (?). Hmm, tror jag ska köra lite Yoga också när jag ändå är igång. Och ta itu med uppbyggnaden av DanZa passen.
Men det skönaste med morgonen var nog att jag kunde gå upp pigg och glad och äta (left overs) av American Pancaces till frukost och se på "Wall-E" med kära lillasystern.
(Insåg även senare att jag förmodligen låter lite som honom nu när jag försöker, observera försöker, väsa fram lite sammanhängande meningar då och då. Få lite av en mekanisk dubbelröst, haha!)
Ja ja, nu ska jag gå och försöka få ut lite av den här dan innan den tar slut!
Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:



sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-16 | 18:59:13
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback