Lookalikes

Äntligen har jag fått sova ut!
Anyway, received an invitation from my
dear friend Hanna to a movie night yesterday evening.
Hon hade sett en film som hon trodde jag skulle gilla......

Northanger Abbey: Baserad på en Jane Austen roman
(yes, I'm a total sucker for her. I wouldn't even bother to tell you
how many times I've watched Pride and Prejudice, with
Keira Knightley and Matthew Macfadyen)


....... Vilket alltså var en av anledningarna till att hon ville
visa mig filmen. Men även för att hon tyckte att killen som
spelar Mr Tinley, var en total dubbelgångare till min baldejt Tobias!...
... or maybe the other way around.




I guess I can see the resembles ^^


Asm night anyway!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback