It's a Burton Halloween

Michelle Phan (videon nedan)
är en make up-artist med eget märke, som jag upptäckte för något år sedan.
Såg denna make up torturial idag, inspirerad av Tim Burton. Och eftersom även jag är
ett stort Burton fan, blev jag inspirerad att testa en lock som "The white queen" från hans nya verk av "Alice in Wonderland"
(Som, om ni inte redan märkt det, egentligen är mer "Alice i spegellandet", vilket är den andra boken)
Kanske blir min nya Holloween utstyrsel!
Men då måste jag köpa mig en blond peruk..

Kommentarer
mandygirl säger:

ohhhh coola bilder mikkan ;) du passar bra i red lipzzz ;)

2010-10-17 | 11:24:52
J. säger:

Yes, the force is strong in me ;)

Klockers bild som White Queen btw...

2010-10-18 | 10:03:41
Bloggadress: http://madebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback