10/10 2010

Ett datum som borde innebära att många bröllopsklockor ringt i kyrkorna under dagen^^
Min dag har jag dock spenderat med solig (men stormig) höstpromenad med en vän.
Och sedan var det bara att åka på HLR vid kl:15.00 på jobbet.
Så nu är jag en första klassig utövare av "Hjärt och lungräddning", har även lärt mig att använda mig av defibrillering...... ni vet sånna där elektriska plattor de använder i Amerikanska sjukhusserier:
"Everybody move, move!", "Charging, CLEAR!" *Krrrssch!* saves the day kind of storie!

......Yeap, that's me now ,:]


Så dagen symboliseras alltså av att rädda liv och gifta sig...
.. now ain't that something!

Och med det säger jag godnatt!



Kommentarer
Sandra - I Min Rosa Bubbla säger:

Ja Sofia som gör smyckena är riktigt duktig :)

2010-10-11 | 13:08:30
Bloggadress: http://sandraorrebro.blogg.se/
liindblaads säger:

Nu är veckans blogg kanditarer uppe på bloggen! in och kolla om du e en av dom,

eller gå in och rösta !



//liindblaads & Rieem

2010-10-11 | 13:43:10
Bloggadress: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback