Lovely, that's what it is..

Åh, hade verkligen velat ha en till sessionkväll ikväll, ska försöka övertyga Hanna om att vi ska spela in något jag kan lägga ut! ^-^
Vaknade i a f i morse och det första som jag hörde i mitt lilla huvud var låten vi gjorde igår... tror den kanske kommer heta "Invincible light", eller som Hanna först trodde att jag sa "Invisible light"
Annars har jag bara varit och jobbat idag, eller okey, jag har övningskört också.
Förskolan as usual, och idag har det ritats Batman av barnen må jag säga. De snackade så mycket om Batman och fladdermöss att jag blev alldeles snurrig.... och sen lektes det pirater! Hela eftermiddagen... inne Och ute!
Phuuuu, snacka om jag känner mig en aning slutkörd för tillfället...
Well, well, ska hoppa i duschen nu och sen blir det nog sängen!
See ya..

Kommentarer
MYMiC säger:

haha söt ritat mikkiz!

2010-11-03 | 22:51:38
Bloggadress: http://mymic.blogg.se/
Viki säger:

Sv; Tack så jättejättemycket för ditt svar. :) Ja, det ska jag tänka på, tack än en gång :)

Ja, det är skönt att prata om det. :)

Hoppas du haft en fin dag :D

söta teckningar ;)

2010-11-03 | 23:20:03
Bloggadress: http://vikisblogg.blogg.se/
Major Kiley säger:

Ohh vad SÖT den blonda tjejen med guran var. Helt bedårande fiskögon och trippelhakor..<333

2010-11-04 | 17:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback