The Royal treatment


Är
vad jag tycker alla förtjänar lite då och då
.......... (framför allt efter ett sånt här jäkla stress år!)

Så i vilket fall bestämde jag och Hanna
(som gått IB prog, some real heavy stuff)
att vi skulle ha en liten spa kväll, med sleepover
och sedan göra sig i ordning tillsammans till Balen.
Så medan jag väntade på Hanna så bestämde jag
för att fixa en liten överraskning inför kvällen.
Ett Massage-rum!
Så fixade lite mysigt med handukar,ljus, hudkrämer,
avslappnings musik och lavendel doft olja
ute i vårt gästrum.
En timmes massage var..... snacka om att jag
behövde det!

Förutom massagen gjorde vi även hemmagjorda
ansiktsmasker, hårinpackning och ångbad for the face.
Kan ju säga att man kände sig en aning
kunglig efter det!
(drömde till och med om kronprinsessan i natt...)
Sen smög jag även upp imorse och gjorde nyttig
överaskningsfrukost. (Gud vad jag insett att jag
Älskar att laga mat!)

Och nu håller vi alltså på att göra oss i ordning
for the big feast :]
(sminket jag fick från Make Up store
efter Heal the World galan)
(Massage rummet:) )
(Royal Breakfast)


Så som ni ser behöver det inte
kosta skjortan för att känna sig kunglig..
(gått råd till alla er matrealister där ute)


Kan lägga ut receptet för ansiktsmaskerna
och det sen.

Tillsvidare..
Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback