Secondhand for everyone

Okey, förlåt det var ett tag sen jag skrev nu I guess.
Men nu har jag i vilket fall lite News till er :)
Ikväll ska jag på mingel hemma hos en kompis, då hon och hennes företag (Oldys) ska visa upp och sälja en del av sitt sortiment från sin secondhand shop för 10-100 :- !!
Inte illa! Men måste dock försöka bärga mig själv att inte köpa något, för nu måste jag spara varenda penny jag har till Japan-resan. Så jag tog istället med mig min lillasyster och min secondhand-glada kusin Gabbi att göra det jobbet.
I vilket fall, tänkte att ni skulle få hemsidan till detta företag...
... så att även ni kan shoppa skallen av er om ni vill ;)
(Finns sortiment för både tjejer och killar)
http://oldys.se/
Enjoy! ;)


Cut the crap...
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback