Grattis Hanna!

Grattis Hanna på 19 års dagen. Håller nu att flumma på lite med projektarbetet (As allways) och försöker (Som jag som vanligt aldrig kan) bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll, när det är födelsedags middag and everything.
Btw, tecken på att du umgåtts för mkt med en person:
Jag och min lillasyster förut idag när vi såg på Harry Potter and the goblet of fire, när Voldemorts äckliga orm kommer ringlades i början:
Mikaela och Josefin
(Samtidigt)

Ursh!!
(Båda drar sedan upp fötterna.... Samtidigt!)
Hanna när hon sov över hos mig i förrigår. Hon skulle komma på ett alias.
Hanna tänker...

Mikaela

Men körsbär då? Cherry?
Hanna
(förvånat)

Lägg av! Det var precis vad jag satt och tänkte på!
Haha, tyckte bara det var lite kul.
Grattis grattis igen Hanna :)
Cut the crap...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback