Gissa gåtan

Hehe, hittade ett gamalt engelska arbete nyss när jag gick igenom gamla doc. på datorn sen förra våren
(mitt rum är inte det ända som blivit vårstädat i helgen ;))

Så i alla fall, uppgiften som jag hittade var att vi skulle skriva en gåta på engelskan...
Kommer inte ihåg om det var en känsla vi skulle beskriva, men det är i alla fall den ända ledtråd jag tänker ge er.
Så försök att lista ut det här om ni kan ;) :

" I am the slight darkness between two people, the black hole that grows.
An invisible force that you only can feel, a question that will be unknown.
For the most I act alone on prof that is unreal, a misunderstanding that makes you scream and shout cause' you think it's a big deal.
But sometimes I act on reliable truth, cause' you've all been cheating along.
Sometimes when you meet me it means the end, for the most it's the same old song."

Cut the crap.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback