Zombie!

Det är vad jag har varit idag, fruktansvärt trött! Dock var gårdagen värre. Talk about the living dead! 
 
Vi var ute på sommardroskan i förrigår, Awesome! Sedan efterfestade vi med filmen "Crash" och jag gjorde i a f ett försök att sova,... ganska misslyckat. Sov typ 20 minuter vid kl 8 på morgonen, sen en timme vid ett.
Fick inte åka hem och sove sen heller,  var med Sebbe, dock satt vi och såg film halva dan. Cause luckely enough for me, he was death tierd too :)
 
Kunde självklart inte sova förens kl 01.00 i natt heller
Skulle dessutom iväg till stranden idag, så pallrade mig upp 5 min i nio (seriöst det tidigaste jag gått upp i sommar).

I alla fall var med om en liten hemsk upplevelse idag.
 Sprang och lekte med min lillkusin Hanna på stenarna vid stranden i Norrmjöle. Tog i alla fall upp henne på en jätte sten, eller ja, snarare klippa. Stog där uppe och fjantade mig lite med henne (skrek typ "I'm the king of the world" och grejjer) haha. I all fall, så jag står där uppe och skojjar med henne och kollar plötsligt ner på sidan......

..... Tror ni inte jag får se världens största döda säl ligga och skvalpa in mot stenarna!
Snacka om "ruining the moment ".
Shiit, Tyckte det luktade lite skumt när vi gick där :S
Hela vägen tillbaka till de andra fick jag försöka övertyga Hanna att den var "gammal" och hade "levt sitt liv" etc.
Fatta, jag mådde typ illa en timme efter det där, fatta hur hon måste tagit det......

 Mycket sorligt, undrar faktiskt vad den dog av? (Det var olja vid strandkanten)

                                            


Rest in peace
Ciao

Kommentarer
G. säger:

Riktigt kul var det på sommardroskan! Var aningen borta så jag kan ha agerat därefter :P Men det var trevligt att träffa dig i vilket fall, hur kort vi än träffades ^^

2009-08-10 | 16:10:13
Bloggadress: http://bullshitboy.blogg.se/
vicky säger:

Ja det var det verkligen :) ska göras! lika coola som japaner..

kram

2009-08-12 | 04:09:59
Bloggadress: http://wickywonka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback