Wake up happy

, Vaknade upp till spöregn och 10 degrees + !
Men trotts det vaknade jag och var skit lycklig i morse. I mean really, truly happy!
Fast i och för sig, vem blir inte glad av att bli omfrågad om man vill ha en kopp varm choklad på morgonen, right?
Mmm.. Mysigt till de gråa vädret.
(Kul föresten att jag och Joel satt och diskuterade igår att choklad aldrig slår fel, då dom kommer i så många olika utbud. Förutom vanlig blockchoklad dock..... to suggerish for my taste)

Vaknade dessutom upp ytterliggare när jag tyckte att det stod "Wake up store" på min Make up store-påse.
..... A sign!
Haha, behöver i varje fall defenitivt börja vända om dygnet,
or else ... I'm kinda' dead when school starts!!

                      
               (Min söta lillasyster i bakgrunden <3)
                  
   

NÄ, nu ska jag gå och kolla på "The secret", lånade den av Hanna igår.
 Har läst en bit av boken och testat vissa grejer därifrån.... Och det funkar faktiskt!
Så därför tycker jag det ska bli ganska intressant att se filmen nu :)
.... Kanske finner ytterligare sätt för att vakna upp glad varje morgon ;)
Wake up happy!

Ha en skön dag!

Cut the crap
Ciao!

P.s(sista chansen att rösta idag föresten på inlägget nedan "Vem har bästa luggen")d.s

Kommentarer
mymymymy säger:

fan vad gott med hot coco!



här är bilderna från middagen btw :)

http://ameblo.jp/mypsilon/entry-10321677412.html



Hare bra!

kramo~

2009-08-16 | 22:50:58
Bloggadress: http://ameblo.jp/mypsilon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback