Ny årstid, ny frisyr!

Okey okey


Jag vet att höst och lugg är ganska klishe, but here it goes anyway.



Så alltså, skolan börjar på tisdag, and do you think that fact makes me happy? Urgh!
Så mycket man vill hinna göra innan allt sätter igång igen.
Och så kommer hösten igen... Vaknade imorse och fick se att det bara var 18 grader i skuggan.
Ni ser! Den är redan på väg! ..mama mia...
Så min nya höstanpassade frisyr kom till igår när jag var för att "toppa" håret hemma hos Johanna (sista året på frisörlinjen).
Unfortunatley innebar det att ca 1dm rök av mitt nötta hår.
Så min långa lugg såg lite bortkommen ut med den påbörjade nya frisyren, så jag beslöt att klippa lugg på en gång (hade egentligen tänkt klippa det senare i höst)
Och här är alltså resultatet... not to bad eyh?

Ajja, cut the crap...
Ciao


Kommentarer
ingrid säger:

snyggt det blev!

förresten börjar skolan på torsdag för oss stora barn som börjar trean :P

2009-08-14 | 13:01:57
Bloggadress: http://klingy.blogg.se/
My säger:

Sjukt sött!

2009-08-15 | 17:04:39
Bloggadress: http://ameblo.jp/mypsilon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback