GUD vad jag Drömmer!

Gud, gick upp för en liten stund sen... Har seriöst legat och sovit i tolv timmar och känner mig fortfarande trött, eller ja lite piggare nu dock. Har inte ätit än heller så det kanske är därför också.
 För det första jag gjorde nu när jag vakna var att strata datorn och söka fram sidor med drömtydning på google.se.
Okey, okey
, a bit silly right? Men jag har faktiskt alltid trott mer eller mindre på sånt där övernaturligt shiit..
 Har dessutom drömt som ett psyko den här senaste veckan. Har bara haft en massa jättevackra, klara drömmar
(Eller ja inte alltid jättevackra men åtminstonde klara)

Det är i varje fall sådana där drömmar som du önskar att du aldrig vaknat upp ifrån.

                      

Så till resten av er som drömmer, kolla upp era drömmar. Ni kan upptäcka saker med erat liv som ni inte lyckats lösa eller sätta fingret på, som har fått svar i drömmen.

Fortsätt rösta btw på inlägget här under, tävlingen är inte över än ;)

Cut the crap..
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback