Coincidence.... I think not!

var in till stan en sväng igår för att träffa mina kära UIG:are som jag typ inte sett sen vi slutade skolan!
(Extremt kul att träffa Idil som varit borta i Afrika, Djibouti, i 1 och 1/2 månad)
Gymt kul att träffa alla igen i a f!!

Men i a f,
var en sväng på stan med Anneli innan vi gick och träffade alla. 
Nog för att jag inte hade tänkt shoppa något (Broke as usual) men det är ju alltid kul att gå och titta lite...... eller?
Självklart hittade jag nånting just därför!
Hittade ett par lågskor i Exakt min storlek (väldigt ovanligt) för endast 89:- !!! Är inte det ganska så värt?!
Jag menar, särskilt med tanke på att jag letat lågskor heeeeeeela sommaren och aldrig hittat några i min storlek.
Okey, jag tyckte det var väldigt värt!

Dessutom var dom väldigt snygga. Kanske inte extraordinära men absolut inte alldagliga.
Vita lackskor, som det går en halv dragkedja runt... I mean, how cool ain't that ;)
Ajja, är i alla fall väldigt nöjd över mitt lilla fynd igår..

My new zippershoes ;)

gg.se/images/2009/9751b11e-7a1f-451a-bc14-8fba04aecb95_48948862.jpg" alt="" width="267" height="153" />

(Det roliga var att när jag kom hem sa diskuterade de på nyheterna att Svenskarnas köplust har börjat komma tillbaka, framför allt bland skor och kläder)


Cut the crap
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback