And the winner is....

Så, idag hade jag alltså tänkt kora vinnaren i: Vem har bästa luggen- tävlingen.

Tack föresten till min hemliga beundrare som röstade på Mig, men svaret är Nej , det är inte enligt spelreglerna att rösta på mig.... även om du gärna fick göra det. Väldigt smickrad!

Så den lycklige utvalde är.............



Jennifer Love Hewitt!



Själv tycker jag alla tjejerna har väldigt snygga frisyrer, som de även bär upp med stil.
...
Men om jag ska välja en favorit måste jag nog hålla med några av er och säga:
Jessica Alba.
(And I don't think I have to explain myself)

Tack till alla som röstat, det hade aldrig gått utan er! (Litterly) ;)
haha

Cut the crap out....
Ciao

Kommentarer
Hanna säger:

*explain :)

2009-08-17 | 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback