Yo ho, yo ho, a pirates life for me!

Snacka om att ha världens bästa pojkvän! I veckan överraskade Danni mig med en "blivande" mors-dag present. Nej jag är inte gravid, men han såg tydligen en anledning att fira mig ändå. 
Och gissa vad det var?! Två biljetter till Pirate's Dinner Adventure. Ja! Där var lyckan gjord! Tror inte jag varit så uppspelt över något på länge.
Så igår bar det av kl 19.00, då vi först fick gå och titta i shoppen, äta snacks som piratklädda servitörer gick omkring med, och vi köpte oss till och med en 3$ grogg. Sedan började showen; först inne i lobbyn där pirater plötsligt svingade sig ner från taket, sedan blev vi indelade i olika färger (som tillhörde olika pirater) för att hitta våra platser inne i "matsalen". Min och Danni's pirat var gul. Väl där inne fick vi sätta oss tillbords på en läktare, så att vi alla satt i riktning mot skeppet som stod i centrum. Helt otroligt kul var det, och god mat var det också. Tre rätters; med sallad eller soppa som förrätt, kyckling, ris och grönsaker, eller skinka, mos och grönsaker till huvudrätt, samt chokladkaka och vaniljglass till efterätt. 
Piraterna gjorde en massa akrobatiska trick, med rep, studsmatta o s v.
Och så såg de till att ha med publiken också, tog upp barn på scenen och såg till att alla hurrade för sin egen pirat och buade på de andra.
Ja det är nog lika bra att erkänna att nörden inom mig kom ut denna kväll.
Tack Danni för den bästa gåvan du kunnat ge en Mikaela!

Kommentarer
Mamma säger:

Vilken kväll! Måste ha passat dig som hand i handske.

Svar: Abslout! :D
Mikaela

2013-05-20 | 23:37:30
Jossan säger:

Och du hade t.o.m. din Eizabeth Swann-klänning på dig!

Svar: Hihi, ja, det var som ett bra tillfälle att använda den :) Kände mig supernördig dock
Mikaela

2013-05-21 | 14:37:27
Pappa säger:

Mitt i prick minsann :) Kul!

Svar: Absolut! det var det verkligen! :D
Mikaela

2013-05-21 | 15:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback