Scenograf i LA

Blev här om veckan erbjuden jobb som senograf för en pjäs som inte går av stapeln förren till hösten.
Var tydligen min set design lärare som tipsat om mig.
Riktig osis att jag inte kommer vara här till hösten, men de bad mig höra av mig innan jag kommer tillbaka (om och när det nu blir) så de förhoppningsvis kan anlita mig!
 
Här har ni en procenium arch scen med en så kallad white model in scale, jag var tvungen att konstruera för pjäsen "See How They Run"
för min set design klass.
Inte så pjåkigt va?
Vänta bara tills ni får se min design för Peter Pan!
 
 

Kommentarer
Martina säger:

Coolt Mickis! Vad duktig du är! :)

Svar: Tack så mycket kära stora syster! :)
Mikaela

2013-05-30 | 10:16:19
Bloggadress: http://engmanreed.wordpress.com
Pappa säger:

Fint! Bra att du tar lite kort så du har kvar och kan visa upp dina alster :)

Inget svar från migrationsverket?

Svar: Ja jag tänkte ju som det :) Och jo det har vi ju ;D
Mikaela

2013-05-30 | 23:48:48
Mamma säger:

Jättefint Mikaela! Kram.

Svar: Tack :) Har mer jag ska lägga upp också!
Mikaela

2013-06-15 | 15:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback